Kao da vi znate sta se u inostranstvu desava.. Niste bili duze od 10 dana godisnjeg odmora nigde. Gastarbajteri tisina i sram vas bilo za lazi. Samo se slusa od politicara kako je napolju bolje.. nista nije tamo bolje, samo vece pare imaju al zato su im cene takve da i oni ustede za jedno bedno more i to im je sve. Da ne pricamo da imaju zakone takve da su pljacke skoro pa dozvoljene, crnaca i marokanaca vise nego nativnog stanovnistva. Prema tome nemojte trolovati vise ako niste ziveli tamo (opet, ne racunaju se gastarbajteri koji tamo odrade koji mesec pa se vrate ovamo kurceviti da se pokazu u selu)
Preko dana se stavljaju privremene ploče koje omogućavaju prolaz vozila,to je sasvim normalno i u našim susednim državama,obrati pažnju sledeći put kada putuješ.
"Pitanje za ovog inženjera, Šta da radi sa gužvom kada svane dan, da neće možda pustiti u saobraćaj trasu koju su raskopali pod reflektorima? "
DA
u onim delovima grada, gde saobraćaj zavisi od prohodnosti, i u ulicama koji su blokirane u potpunosti postavljaju se metalne konstrukcije, koje obezbeđuju površinu za saobraćaj tokom dana. u raznim delovima sveta su različiti zakoni, ali uglavnom se prohodnost garantuje preko 6 sati u svim delovima koji su zahvaćeni radovima.
2014 je, tehničke mogućnosti postoje, a praksa se primenjuje. pitanje je volja vlasti i zakonodavaca, da li će se izaći u susret građanima, ili će se trenirati strogoća (odgovor na žalost već znamo)
Kada bi JGSP barem duplo pojačao broj polazaka i kada bi većina krenula u grad busom ili biciklom, gužve ne bi bilo i svi bi stigli brže na odredište. Ovako usporavate i sebe u druge. Skandinavce (koji imaju najveća primanja u Evropi) nije sramota da voze bicikl, ali Novosađane jeste.
JKP PUT apeluje da pronađu alternativne pravce. Pa zar to vi niste trebali da obezbedite pre nego što ste počeli sa radovima? Saobraćaj mi nije struka ali mislim da je bolje da je Jevrejska privremeno jednosmerna prema centru a Pap Pavla od centra ka bulevaru.
Stvarno mi nisu jasni pojedini ljudi, koji sve kritikuju.. kad rade onda govore `sad su nasli da rade kad je leto/prolece/jesen/zima`, a kad ne rade onda govore `lencuge, rade u drzavnoj firmi i primaju platu,a nista ne rade`. kakvi su vasi zivoti kad sve samo osudjujete i bojkotujete. budite zadovoljni sto se ulaze u grad..
Vozačka da ne kažem saobraćajna kultura u mom Novom Sadu nažalost davno je nestala.Namerno sam napisao mom jer sam generacijski novosađanin ali što se tiče saobraćajne kulture, vožnje i slično treba da se ugledamo i učimo od nama "mrskih" Beograđana.Pusti nekog da se uključi, vozi ne čačkaj n_ _s, gledaj kad prelaziš ulicu a ne menjaj muziku na telefonu, ne ponašaj se kao oslobodilac kao pešak na bulevaru, parkiraj da još neko može da stane, ne pljuj komšijska kola ako si svoja prodao... itd
Нови Сад је идеалан град за коришћење бицикла, управо због оваквих ситуација. Ако већ нису научили, могли су бар ових 30 дана да користе тај вид превозног средства и не би се десили овакви колапси. Није ми јасна још једна ствар, ако већ јесте тачно оно што је један путар написао у претходној вести везану за ову тематику, да би се станари бунили ако би радови били рађени преко ноћи, зашто се онда не ради у две смене, од 7 до 15 и од 15 до 23 часа? Дужина радова би била скраћена за пола, барем тако ја мислим.
najveci problem je sto ljudi u tim suzenim trakama uporno pokusavaju da skrenu levo iako je to signalizacijom zabranjeno i automatski koce sve aute iza tako da po zelenom svetlu ne prodje vise od 2 auta.
U Novom Sadu se vozači u saobraćaju ponašaju kao na pijaci - imaju vremena. 8 automobila stoji na semaforu, prvi krene na zeleno, drugi krene kad krene prvi pa jos pola sekunde-sekund kasnije, treći još sekund kasnije ... epilog je da prođe 30% vozila od onoliko koliko bi moglo kada bi GLEDALI SVETLO NA SEMAFORU a ne zjakali okolo.
Bože! Svuda u svetu ovakve radove počinju u sred noći kada je saobraćaj ređi,rade ljudi pod reflektorima i tim radnicima je lakše kada je malo prijatnije za rad,a ne u sred kolapsa da počinju sa radom? Da li ikoga ima ko je obrazoav iz struke koja je potrebna za ove poslove? Ima da odem tamo i besplatno da volontoiram kao dipl.građevinski inženjer,i ima da građani ni ne osete ovaj haos.Sram da ih bude,to se radi noću pod reflektorima,idiotizam je raditi u sred bela dana kada je iovako gust saobraćaj!
Staviti pandure sa već ispisanim kaznama i samo da ih uručuju onima koji skreću levo i desno.
Razumem ja da su oni juče stigli iz tog svog sela u grad i da je to jedini put do kuće koji su naučili, ali saobraćajni propisi se moraju poštovati!
Uvek sam govorio, kada bi BG (onako saobracajno neuredjenog i bez alternativnih pravaca kada npr. hocete da stignete od tacke A do tacke B) naselili Novosadjanima, saobracaj bi stajao.
Takvi smo jbg. Prodje 5 auta za jedno zeleno na semaforu. Valjda mislimo da cemo svi ziveti 150 godina pa nigde ne zurimo...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Kolaps kod Futoške pijace
Novi Sad
•28.07.2014.
•12:25 > 14:00
Komentari 25
Nemanja
Djuro
za Alxxl
alxxl
DA
u onim delovima grada, gde saobraćaj zavisi od prohodnosti, i u ulicama koji su blokirane u potpunosti postavljaju se metalne konstrukcije, koje obezbeđuju površinu za saobraćaj tokom dana. u raznim delovima sveta su različiti zakoni, ali uglavnom se prohodnost garantuje preko 6 sati u svim delovima koji su zahvaćeni radovima.
2014 je, tehničke mogućnosti postoje, a praksa se primenjuje. pitanje je volja vlasti i zakonodavaca, da li će se izaći u susret građanima, ili će se trenirati strogoća (odgovor na žalost već znamo)
ja
-
pa on nije apleova hipsterska izmisljotina
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_bicycle
Nikola
Tamara
simo
ФИРМА 1989
zeleno
@Novosadjani
iživljavaju se apsolutno
dipl.građ.inženjer
Preacher
Razumem ja da su oni juče stigli iz tog svog sela u grad i da je to jedini put do kuće koji su naučili, ali saobraćajni propisi se moraju poštovati!
-
:)
Takvi smo jbg. Prodje 5 auta za jedno zeleno na semaforu. Valjda mislimo da cemo svi ziveti 150 godina pa nigde ne zurimo...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H